tisdag 4 september 2012

Ingen ska få ta den ifrån mig!

Idag har det varit en solig höst dag. Vårkänsla nästan. Och jag har cyklat runt på min nya tre växlade monark cykel. Känns så skönt och bra! Den är kanon. Hoppas hoppas att jag inte "tappar bort den". Har avverkat ett antal cyklar under mina år. Glömt bort vart jag ställt dem. Hittat dem igen på oväntade ställen. Senast hittade jag en av våra cyklar i en vattendam på österängen. Det var inte där jag ställt den! Men efter lite omsorg var den användbar igen... Eller så har de helt enkelt försvunnit, blivit stulna. Men nu ska jag vårda min fina cykel. Köpa ett stort fett lås till den. Ingen ska få ta den ifrån mig!

I helgen var vi i gemytliga Värne och hälsade på svåger och svägerska med lilla B. De har precis flyttat ditt till världens mysigaste villa med trädgård. Familjeliv på högnivå!





Idag bär de av för tredagars häng med skola och nya klasskamrater!
Ses snart igen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar